معرفی پرطرفدارترین لوازم آرایش کلاسیک و بلک دایموند برند مای

 یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی که بازار خوبی هم در ایران دارد، برند مای است. بدلیل کیفیت بالای لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی مای خیلی ها تصور نمیکنند که این برند ایرانی باشد. کیفیت محصولات مای، در سطح استانداردهای بین‌المللی است و موفق شده‌است تا استاندارد ISO۲۲۷۲۶ را که یکی از معتبرترین استانداردهای بین‌المللی لوازم آرایش است، کسب کند.

مای هم در زمینه محصولات مراقبت از پوست ومو و هم در زمینه محصولات آرایشی، محصولات متنوعی تولید کرده‌است که به سادگی در دسترس قرار دارند. مای، مجهز به یکی از پیشرفته‌ترین لابراتورهای لوازم آرایشی در خاورمیانه است و محصولات تولیدشده این برند سازگاری مناسبی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانی دارند.

لوازم آرایشی مای شامل دو دسته ، لوازم آرایشی کلاسیک و لوازم آرایش لاین جدید مای به نام Black Diamond است. همچنین محصولات بهداشتی این برند نیز دارای طیف وسیعی شامپو، نرم کننده مو، کرم مرطوب کننده، مام رول های ضد تعریق، لاک و.. است که در ایران تولید و به بازار عرضه میشوند.  

در این مقاله قصد داریم پرطرفدارارترین لوازم آرایش کلاسیک و بلک دایموند مای را معرفی کنیم؛

لوازم آرایش کلاسیک مای

پنکک

بافت پنکک های مای بسیار سبک بوده، کاور و ماندگاری بسیار بالایی دارند. در ساختار این پنکک ها از تالک و میکا استفاده شده است و به همین علت دارای بافتی نرم و دلپذیر هستند. تالک حساسیت های پوستی را کاهش داده و از خشکی پوستی و تعریق بیش از اندازه آن جلوگیری می‌کند. میکا نیز درخشندگی طبیعی به پوست می‌دهد. رنگ بندی پنکک‌ های مای به شیوه ای انتخاب شده‌اند که علاوه بر نزدیک بودن به رنگ پوست و هماهنگی با انواع آرایش، طیف های مختلف رنگی را پوشش دهند.

 رژ لب کلاسیک

مهمترین و برترین ویژگی‌ رژ لب های مای استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید فرمولاسیون روز اروپا با قیمت بسیار مناسب است. در انتخاب رنگ رژلب‌های مای ترندهای روز دنیا بررسی شده و پرطرفدارترین رنگ‌ها برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته است. لاین رژ لب های کلاسیک مای دارای 3 رژلب جامد لیپ سنس، مرطوب کننده و سیلکی شاین است و 1 رژلب مایع لومینوس را نیز شامل می‌شود.

لوازم آرایش بلک دایموند مای

کرم پودر

کرم پودرهای مات و نیمه مات بلک دایموند به راحتی بر روی پوست پخش شده و پوششی یکنواخت را ایجاد می‌کند. پوست شما با جلوه‌ای بی نقص و یکدست خواهد درخشید. کرم پودرهای نیمه مات ولوت و فاقد چربی مات بلک دایموند هر کدام دارای 8 رنگ جذاب و ترند هستند. کرم پودرهای مای صرفا محدود به کرم پودرهای سری بلک دایموند نمیباشد و این گروه محصول تنوع بیشتری را شامل میشود.

ریمل و خط چشم

ریمل های حجم دهنده مژه مای از لاین بلک دایموند، با حالت پذیری فوق‌العاده بالا بدون ایجاد چسبندگی و حساسیت، زیبایی چشمان شما را همیشگی می‌کنند. خط چشم این لاین با ایجاد خطی دقیق و ظریف، مرزهای زیبایی چشمان شما را برجسته تر خواهد کرد. این خط چشم فاقد اسانس بوده و با فرمولاسیون روز اروپا طراحی شده است.

 رژ لب جامد و مایع

رژ لب های جامد و مایع بلک دایموند در رنگ‌های ترند و جذاب برای درخشان کردن زیبایی لب‌های شما طراحی شده‌اند. بلک دایموند دارای 3 رژلب جامد و یک رژ لب مایع است که هر کدام از آن‌ها رنگ بندی خاص خود را دارند. رژ لب مدادی ، رژلب جامد استی مت و ستین لوکس و رژلب مایع پرفکشن مت به ترتیب دارای 10، 12، 12 و 13 رنگ هستند.